Известие

Collapse
No announcement yet.

може ли да се освежи акумулатора?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    А бе гуси ти си бил голям патрон бря ! Вземаш бош за 200 кинта и яко гас нищо не те интересува ,не го обслужваш и след 3-4 год на боклука и нов . Ам тей постъпка на безхаберен разсипник, баровец . Пък болшинството явно невземаме високи заплати като теб и ги обслужваме та спокойно си караме по 11-12 год с един ,пък било то и български . Инъче според мен тея необлужваеми акумота не ги правят толкова с цел да пазят околната среда ,отколкото с цел печалба ,като се прецака на боклука и нов . Ако сте забелязали вече почти всяка техника я изчисляват така,че точно като и мине гаранцията да се разваля и често да няма оправия ,друг въпрос е ,че ние сме такова племе ,че се му намираме чалъма на оправия . Все пак сервизите и компаниите трябва да печелят нямат изгода да правят качествени неща ,тей че и марките вече не са определящи май май само дето името им тежи на цената !
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
      А бе гуси ти си бил голям патрон бря ! Вземаш бош за 200 кинта и яко гас нищо не те интересува ,не го обслужваш и след 3-4 год на трябва да печелят нямат изгода да правят качествени неща ,тей че и марките вече не са определящи май май само дето името им тежи на цената !
      Евтините неща винаги излизат скъпо!
      Запечатани са, за да се намали драстичо рискът от разливане и недай си боже инциденти с деца или възрастни. Цивилизована работа.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Евтините неща винаги излизат скъпо!
        Запечатани са, за да се намали драстичо рискът от разливане и недай си боже инциденти с деца или възрастни. Цивилизована работа.
        всяка нова технология ползва стандартен оловно-киселинен акумулатор. всички добавки - калций, гел, стъклени влакна, клапи,запечатване и т.н.т. се борят с основните проблеми на оловно-киселинните акумулатори които са загубата на вода от електролита и разпадането на оловните плочи.
        ама много вярвате на приказките на магазинерите и се кланяте на марките

        айде за любознателните
        http://www.off-road-drive.ru/archive...okaya_energiya
        Last edited by tonov; d.m.y г., 12:11.
        точка

        Comment

        Working...
        X